Novice

Clio Key Art Awards 2016 Zlata medalja za FIAT in Paramount Pictures

04 november 2016

161026_fiat-500x

• Oglaševalska akcija za film “Zoolander 2” in Fiat 500X je prejela edino tokrat podeljeno zlato medaljo v kategoriji “Theatrical Partnership”

• Skupna marketinška iniciativa, v kateri sta v ospredju supermodel Derek Zoolander in Fiat 500X

Na podelitvi letošnjih nagrad Clio Key Art je blestela tudi oglaševalska akcija za film “Zoolander 2”, ki sta jo skupaj izvedli znamka Fiat in filmska družba Paramount Pictures. Reklamnemu video spotu, kjer v glavnih vlogah nastopata supermodel Derek Zoolander in Fiat 500X, je letošnja strokovna žirija podelila edino zlato medaljo v kategoriji “Theatrical Partnership.”

Skupno marketinško sodelovanje ob lansiranju Fiata 500X in pričetku kino predvajanja komedije Zoolander 2 je obrodilo nastanek reklamnega video spota, predvajanega na TV, internetu in socialnih  omrežjih, v katerem nastopata mednarodni supermodel Derek Zoolander in Fiat 500X. Med favoriti, ki so se letos potegovali za to prestižno oglaševalsko nagrado, so omenili tudi reklamni spot z naslovom “The Chase”, kjer nastopa ameriški superjunak ‘Captain America’. V tem videospotu gre za skupni dosežek marketinških strokovnjakov znamke Audi in družbe Marvel Studios, vendar je letošnja nagrada, ki slavi izjemne dosežke v kreativnem marketingu na področju ustvarjanja zabavnih vsebin, na koncu pristala v rokah predstavnikov znamke Fiat in družbe Paramount Pictures.

Olivier Francois, ki je v koncernu FCA globalni vodja marketinga, je ob tem povedal: »Eden izmed bistvenih elementov našega marketinškega pristopa temelji na poudarjanju drugačnosti in uporabi nekonvencionalnega pristopa pri oglaševanju, katerega končni cilj je izstopanje in prepoznavnost oglaševanega izdelka, izstopanje v množici pa je vrednota, ki jo zelo ceni in neguje tudi Derek Zoolander.« Ob tem je še dodal: »Ker smo skupaj z našim partnerjem (Paramount Pictures) edini letošnji dobitnik zlate medalje v kategoriji “Theatrical Partnership”, lahko sklepamo, da so naše marketinške akcije zelo odmevne in dobro sprejete pri ciljni publiki. S takšnim marketinškim pristopom bomo nadaljevali, na koncu bomo videli, kam nas bo pripeljal.«

Za nastanek nagrajenega videospota je zaslužen Jeff Mann, ki je poskrbel tudi za dokončno vizualno podobo filma Zoolander 2. Film je režiral igralec Ben Stiller, ki ima v njem tudi eno glavnih vlog, igra slavnega Dereka Zoolanderja. Sama zgodba v reklamnem videospotu se odvija na enem izmed ameriških mestnih križišč, kjer Derek Zoolander v vožnji s Fiatom 500X in spremljevalnih zvokih skupine Frankie Goes to Hollywood, ki prepevajo pesem “Relax (Don’t Do It)”, prevozi rdečo luč na semaforju in s tem aktivira fotografsko nadzorno kamero. Vsak običajen voznik bi ob takšnem dogodku zmajeval z glavo, vendar Derek Zoolander ni običajen voznik, zato poziranje pred varnostno kamero ponovi, in to ne samo enkrat. Povsem ravnodušen je tudi ob srečanju s policistom, ki mu Zoolander na vprašanje glede prometnega prekrška odgovori: »Vem, vozil sem pijan od lepote.«

Marketinško kampanjo “Zoolander 2” je pospremila tudi akcija na družabnem omrežju Twitter, kjer je Derek Zoolander 12. februarja 2016 urejal in vodil Fiatov ‘Twitter feed.’ Ekipa ustvarjalcev marketinškega videospota “Zoolander2″ je bila deležna tudi velike pozornosti ob sami premieri filma Zoolander 2, ki se je odvila 30. januarja 2016 v Rimu. Na rimski filmski premieri so gostje in obiskovalci lahko občudovali tudi rumeno obarvan Fiat 500X Sporting. Olivier Francois je v letošnjem avgustu pridobil nov naziv Adweek’s Brand Genius za marketinške dosežke v avtomobilskem sektorju. Je edini vodja marketinga, ki mu je uspelo dvakrat osvojiti ta laskavi naslov, ker je že leta 2012 prejel naziv Grand Brand Genius. Letošnja podelitev tega naslova se je odvijala pred nekaj dnevi (25. oktobra 2016) v New Yorku. Podelitev letošnjih Clio Key Art Awards je potekala 20. oktobra v Los Angelesu. Slavnostni dogodek v gledališču Dolby je vodila igralka Amy Sedaris.

Clio Key Art Awards
Clio Key Art Awards je prva in globalno gledano tudi najpomembnejša nagrada na področju kreativne komunikacije v industriji filmske zabave. Prva priznanja so podelili že leta 1971, leta 2015 je skrb za nagrado prevzelo združenje Clio, ki partnersko sodeluje z revijo The Hollywood Reporter. Slavna revija je že pred časom razširila svojo dejavnost na področje TV in industrije video igric, čeprav ostajajo zvesti predvsem kinematografiji. Nagrada Clio Key Art nagrajuje marketinške dosežke, ki si zaslužijo pozornost publike in strokovne javnosti zaradi tehnološkega napredka, odlične reinterpretacije starih idej in integracije novih zamisli.

Paramount Pictures Corporation

Globalni filmski producent in distributer filmskih vsebin, sicer del skupine Viacom, vodilnega ponudnika, ima pod okriljem veliko filmskih, televizijskih in digitalnih blagovnih znamk. Paramount Pictures sestavlja množica blagovnih znamk (Paramount Pictures, Paramount Animation, Paramount Television, Paramount Vantage, Paramount Classics, Insurge Pictures, MTV Films in Nickelodeon Movies), vključujejo pa tudi podjetja Paramount Home Media Distribution, Paramount Pictures International, Paramount Licensing Inc. in Paramount Studio Group.

Zadnje objave Fiat