Novice

Dve oglaševalski kampanji ob predstavitvi prenovljenega modela Fiat 500L

27 junij 2017

170619_Fiat_500L_Spot_02

• Začenja se nova kampanja ob evropski predstavitvi prenove modela Fiat 500L, ki temelji na dveh nosilcih: na štorklji in otrocih.
• Te ustvarjalne zamisli temeljijo na konceptu »Naredimo prostor za naslednjo generacijo«.
• Videoposnetek »Štorklja« si lahko ogledate na tej povezavi.

Začenja se nova oglaševalska kampanja, namenjena predstavitvi novega družinskega avtomobila Fiat –prenovljenega modela 500L, ki je še značilnejši predstavnik družine 500, s še več lastnostmi mestnega terenskega vozila in še bolj tehnološko napreden. Kampanjo je izdelala oglaševalska agencija Leo Burnett in temelji na dveh nosilcih – štorklji in otrocih, ki sta povezana s konceptom »Naredimo prostor za naslednjo generacijo« ter z drugačne perspektive opisujeta edinstvene lastnosti modela 500L. Koncept povzema dejstvo, da je novi 500L družinski avtomobil nove generacije, ki je povezan, moderen in namenjen novim generacijam, ki bodo krojile svet prihodnosti. Komunikacijska kampanja, ki vključuje več nosilcev, bo na voljo v različnih medijih (na televiziji, radiu in spletu) in razširjena po celotni Evropi, s posebnim terminskim načrtom za vsak trg.

Celotna kampanja temelji na konceptu družine, osrednje teme pri umeščanju prenovljenega modela 500L, popolnega avtomobila za mlade družine, ki vsakodnevno rastejo ter se soočajo s spremembami in izzivi življenja, kot je recimo prihod novorojenčka. Prav ta veseli dogodek prikazuje videoposnetek »Štorklja«, ki na neobičajen in čustven način razkriva najbolj privlačno in ambiciozno plat novega modela 500L.

V oglasu nastopa štorklja, ki prinaša otroka in ga pusti pred vrati novega doma. Ko otrok začne jokati, štorklja opazi, da je pred hišo na drugi strani ulice parkiran novi 500L. Štorklja se vrne in otroka premakne v bližino »otroške limuzine«, kjer postane vesel in nasmejan. To poudarja svobodo izbire družinskega avtomobila, ki se razlikuje od drugih, saj je svoboda že od začetka ena ključnih vrednot znamke Fiat in modela 500.

Otroci, ki se od države do države razlikujejo, nastopajo kot nosilci družinske teme. Ta oglaševalska kampanjaQue ima tudi mednarodni pridih in se osredotoča na otroke, ki danes še udobno sedijo na zadnjem sedežu, vendar bodo kmalu napredovali na voznikov sedež. To niso le kateri koli otroci, temveč otroci z jasnimi zamislimi, ki znajo izraziti svojo predstavo o svetu in prihodnosti. Prav ta spontani in očarljivi otroški pogled zabavno opisuje tehnične in posebne lastnosti modela 500L. To predstavlja spremembo perspektive v primerjavi z običajnimi komunikacijskimi kampanjami, saj na zanimiv in učinkovit način predstavlja družinski duh novega modela.

Oba primera sta ustvarjalna izdelka s prijetno vedrim in igrivim pridihom, saj zajemata duh vozil Fiat 500 ter poudarjata, da lahko novi 500L spremlja družine pri njihovih prihodnjih odločitvah, ki vključujejo otroke, ter vedno zagotavlja legendarni slog vozil Fiat 500 in največjo uporabnost v razredu. Novi model 500L je pravzaprav prav tako član družine, ki je bila ustvarjena v šestdesetih letih 20. stoletja z modeli drugačnih oblik in značajev, vendar z enakimi vrednotami družine Fiat 500, legendarnih italijanskih avtomobilov, ki bodo 4. julija praznovali 60. obletnico.

Zadnje objave Fiat