Novice

Novi Fiat Tipo: »Born to be a Sedan« (Rojen, da postane limuzina)

24 marec 2016

151013_Fiat_Tipo_03 2

Ime Tipo je v Fiatovi preteklosti že nosil izjemno uspešen model, ki so ga v obdobju med leti 1988 in 1995 izdelali v skoraj 2 milijonih primerkov. Leta 1989 je prejel tudi nagrado evropskega avta leta »Car of the Year«. Navduševal je s svojo vsestransko uporabo, prostorno notranjostjo ter hkrati kompaktnimi merami zunanjosti. Enake zmagovalne lastnosti odlikujejo tudi novi model Tipo, ki, popolnoma v skladu s Fiatovo tradicijo, zagotavlja najboljše razmerje med ceno in opremljenostjo. To potrjuje tudi letos prejeta nagrada Autobest 2016, ki jo je novi Tipo osvojil takoj po svojem prihodu.

Velikokrat limuzinske različice modelov z dvižnimi vrati zadaj, ki jim je dodan tretji prostor, dajejo vtis neskladnega videza. Popolnoma novi štirivratni model Fiat Tipo pa zaradi svoje zasnove »Born to be a Sedan« (Rojen, da postane limuzina) prinaša značilen uravnotežen italijanski slog in značaj ter je skladen in aerodinamičen, ne da bi se odrekel uporabnosti. Odlikujejo ga velikodušno odmerjene karoserijske mere, prostorna in udobna notranjost, izjemna nosilnost ter prepoznaven slog.

Privlačen in uporaben Fiat Tipo združuje velik in lahko dostopen prtljažni prostor (520 litrov, eden najprostornejših v razredu) ter kompaktne skupne mere (v dolžino meri 4,54 metra, v širino 1,79 metra in v višino 1,49 metra). Popolnoma ali delno zložena deljiva zadnja klop (60/40) omogoča prevoz tudi daljših predmetov. Medosna razdalja 2,64 metra zagotavlja notranjost, v kateri lahko udobno potuje pet odraslih oseb (sedeži so zasnovani za udobno sedenje potnikov do višine 1,88 metra na prednjih sedežih in 1,80 metra na zadnjih sedežih). Tudi prostor za noge je največji v razredu: med robom prednjega sedeža in peto potnika je 1,07 metra, pri zadnjem sedežu pa 934 centimetrov (običajneje pri avtomobilih višjih razredov). Prav tako je dovolj prostora za noge pri srednjem zadnjem sedežu. Notranjost avtomobila je še posebno tiha zaradi visoke stopnje zvočne izolacije, ki jo zagotavljajo najsodobnejše rešitve, voznikom pa bodo v zadovoljstvo številne odlagalne površine in odlična osnovna ergonomija: udobje, drža med vožnjo, razporeditev prostora, dostopnost in vidljivost.

Novi Fiat Tipo je na voljo s tremi paketi opreme (Pop, Easy in Lounge) in s tremi motorji, v kombinaciji s 5- ali 6-stopenjskimi ročnimi menjalniki.

Vzdržljiv in zanesljiv bencinski motor 1.4 16v v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom razvije 70 kW (95 KM) pri 6.000 vrt/min in največji navor 127 Nm pri 4.500 vrt/min. Vključuje optimiziran sistem za dovod zraka, ki zagotavlja posebej visok prostorninski izkoristek v celotnem delovnem območju, kar pomeni izjemno zmogljivost in hkrati stroškovno učinkovito delovanje. S tem motorjem novi Fiat Tipo doseže najvišjo hitrost 185 km/h in pospeši od 0 do 100 km/h v 11,5 sekunde.

Motor 1.3 MultiJet II 16v v kombinaciji z ročnim 5-stopenjskim menjalnikom razvije 70 kW (95 KM) pri 3.750 vrt/min in največji navor 200 Nm pri zgolj 1.500 vrt/min. Najvišja hitrost je 180 km/h, od 0 do 100 km/h pa pospeši v le 11,7 sekunde. Homologirana poraba motorja 1.3 16v MultiJet II pri kombinirani vožnji je le 4,1 l/100 km, stopnja emisij CO2 pa le 108 g/km. Različica ECO tega motorja serijsko vključuje sistem Stop&Start in olje z nizko viskoznostjo za še nižjo stopnjo emisij CO2 (98 g/km) in manjšo porabo (3,7 l/100 km). Motor 1.6 MultiJet II 16v v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom je najzmogljivejši v motorni paleti novega Fiata Tipo. Turbodizelski motor razvije 88 kW (120 KM) pri 3.750 vrt/min, doseže najvišjo hitrost 199 km/h in pospeši od 0 do 100 km/h v 9,7 sekunde. S turbopolnilnikom s spremenljivo geometrijo motor zagotavlja višji navor pri nižjih vrtljajih (320 Nm pri 1.750 vrt/min), kar mu omogoča prilagodljivost. Ti izjemni rezultati so doseženi ob spoštovanju okolja – motor je skladen s standardom Euro 6 – in s posvečanjem velike pozornosti učinkovitosti pri porabi goriva in emisijah: pri kombinirani vožnji v preizkusnem ciklu je Tipo z motorjem 1.6 MultiJet II 16v z 88 kW (120 KM) dosegel porabo goriva 4,2 l/100 km in stopnjo emisij CO2 110 g/km.

Neodvisno vzmetenje MacPherson na sprednji osi in poltoga zadnja prema novemu Tipu zagotavljata natančno vožnjo, vrhunski oprijem cestišča in izjemno udobje potnikov.

Fiat Tipo ponuja tudi veliko pametnih rešitev, bogato serijsko opremo in dodatne možnosti izbire: sistem UconnectTM s 5-palčnim barvnim zaslonom na dotik, sistem Bluetooth® za prostoročno telefoniranje, z vhodoma AUX in USB za integracijo naprav iPod, ukaznimi tipkami na volanu… Na voljo sta tudi kamera za vzvratno parkiranje in novi navigacijski sistem TomTom 3D Touch (doplačilo).

Vse različice novega modela Fiat Tipo so serijsko opremljene s šestimi varnostnimi blazinami, sistemom proti blokiranju koles (ABS), z elektronskim dodajanjem zavorne moči (EBD), meglenkami s funkcijo osvetlitve cestišča v smeri vožnje ter s sistemom nadzora tlaka v pnevmatikah (TPMS). Poleg tega novi Tipo zagotavlja postopno in natančno zaviranje z zavornim sistemom, ki se razlikuje glede na različico motorja.

Za novega Tipa je na voljo tudi dolg seznam dodatne opreme vrhunske kakovosti Mopar®, ki se popolnoma ujema s tehničnimi in slogovnimi lastnostmi novega modela: od dodatkov za ureditev prtljažnega prostora, do dodatkov za prevoz in pritrditev športne opreme.

Novi Fiat Tipo ima na slovenskem trgu v serijski opremi tudi storitev Fiat 5 Plus. Fiat 5 Plus je zagotovilo o kakovosti vozil Fiat, saj priča o našem zaupanju, ki temelji na dolgoletnih pozitivnih izkušnjah. Storitev Fiat 5 Plus kupci prejmejo brezplačno ob nakupu novega osebnega vozila fiat, omogoča pa brezskrbno uporabo vozila tudi po izteku 2-letne splošne garancije, vse do 5. leta starosti ali do skupno 120.000 prevoženih kilometrov (velja pogoj, ki nastopi prej).

Novi Fiat Tipo 1.4 16v Pop je na voljo že za 11.990 EUR.

Zadnje objave Fiat