Osnovna cena: 16.990 €
Popust: 2.500 €
Že za 14.990 €


 FCA Importers – Fiat


Osnovna cena: 16.990 €
Popust: 2.500 €
Že za 14.990 €


Tehnologija

Še več zabave

Za še več zabave: Panda Cross vključuje avtoradio Uconnect z novo priklopno postajo za pametne telefone, ki jo lahko povežete prek vgrajene tehnologije Bluetooth, in z novim vmesnikom za aplikacije, namenjene vozniku. Vse to z dotikom virtualne tipke. Ali, če vam je ljubše, s preprostim glasovnim ukazom.

Preprosta vožnja s pametnim telefonom

Če je vaša pustolovščina zahtevna, mora biti vožnja preprosta: zato Panda Cross dodaja novo tehnologijo v obliki aplikacije PandaMyApp. Z brezplačnim prenosom aplikacije v pametni telefon lahko opravljate telefonske klice, poslušate radio ter uporabljate funkciji eco:Drive in Find My Car ter vse druge funkcije, ki olajšajo vožnjo.

Najmanjša poraba goriva, največja zabava

Ko se ustavite, se ustavi tudi motor. Tehnologija Start&Stop v Pandi Cross je zasnovana za zmanjševanje porabe goriva, kar omogoča tudi prikazovalnik prestav (GSI), ki sporoča, kdaj je treba prestaviti v višjo ali nižjo prestavo.

Zmogljivost in varnost

Brez skrbi, to je Panda...

Nihče bolje ne poskrbi za vašo družino kot družina modelov Panda. Zato je Panda Cross serijsko opremljena z do šestimi varnostnimi blazinami: varnostnima blazinama za voznika in sovoznika ter sprednjimi stranskimi varnostnimi blazinami.

Panda poskrbi za vašo glavo

Panda Cross resnično misli na vse: zato ima v sprednja vzglavnika vgrajen sistem za preprečevanje poškodb vratu ob trčenjih v zadnji del vozila.

Ni ceste, ki je ne...

Elektronski nadzor stabilnosti (ESC), ki vključuje sisteme ABS, elektronsko dodajanje zavorne moči (EDB), pomoč pri zaviranju (BAS) in sistem pomoči pri speljevanju v klanec (Hill Holder), zagotavlja, da boste s Pando imeli popoln nadzor pri manevrih v sili ali na spolzkih površinah.

Vzdržljivost pri terenski vožnji

Panda Cross je opremljena s pogonom z »navorom na zahtevo«, ki uporablja dva diferenciala in elektronsko krmiljeno sklopko, ki enakomerno in sorazmerno pošilja navor na obe premi. To pomeni, da se lahko Panda Cross zaradi vstopnega kota 21° in elektronske zapore diferenciala (ELD) vzpne na vsak klanec.

Največji oprijem. Povsod

Panda Cross je primerna za vse vrste terena: v razmerah s slabim oprijemom sistem ASR preprečuje zdrsavanje sprednjih koles med pospeševanjem in zaviranjem, sistem ELD pa pošilja navor na kolesa z največ oprijema.