Strinjam se z uporabo piškotkov

Novice

Novi nagradi za projekt »The Fiat 500 Forever Young Experience«

21 junij 2018

Fiat_500-Forever_Young (1) (2)

  • Evropska turneja Fiata 500 je zablestela na prestižnem tekmovanju oglaševalske panoge MediaStars.
  • Prejela je dve zlati odličji v kategorijah »Event« (dogodek) in »Mediastar/Promotion« (medijska zvezda/promocija).
  • Projekt je doslej zbral 13 državnih in mednarodnih priznanj.
  • Fiat 500*, ki je v svojem enajstem letu, je s prodanimi več kot 74.000 primerki v prvih mesecih leta 2018 v Evropi zabeležil najboljši rezultat doslej.

 

Podelitveno slovesnost organizacije MediaStars, ki se posveča prikazovanju strokovnih veščin tistih, ki s tehničnim znanjem pripomorejo k uspehu oglaševalskih projektov, so priredili včeraj zvečer v Milanu. Dogodka, ki je potekal v avditoriju Testori, se je udeležilo veliko število oglaševalskih agencij, produkcijskih hiš in podjetij za avdiovizualno postprodukcijo ter spletno posredništvo.

Neodvisno tekmovanje, ki poteka že 22. leto, je razdeljeno na štiri segmente, ki pokrivajo različna področja oglaševanja, nadalje razčlenjena v 12 kategorij. Žirija je prisodila prvi mesti v kategorijah »Event« (dogodek) in »Mediastar/Promotion« (medijska zvezda/promocija) evropski turneji »The Fiat 500 Forever Young Experience« v čast lanskemu 60. rojstnemu dnevu modela Fiat 500.

To pomeni, da je projekt, ki ga je zasnovala agencija Ideal, skupno zbral že 13 državnih in mednarodnih priznanj. Lani je poustvaril leto 1957 v treh mestih – Cannesu, Münchnu in Madridu, da bi proslavili 60. rojstni dan modela Fiat 500 in pričarali pristno potovanje skozi čas. Turneja je na vsaki etapi docela izpostavila lokalno kulturo izbranih lokacij. Zaključila se je v Madridu z osupljivim dogodkom, na katerem je skoraj sto igralcev in statistov sodelovalo pred očarljivo starinsko kuliso, ki je predstavljala italijansko odličnost v modi, hrani in oblikovanju, ter v klasičnih avtomobilih Fiat 500.  

Nesporna zvezda projekta »The Fiat 500 Forever Young Experience« je bila posebna serija modela 500, posvečena njegovi 60. obletnici. Kot filmska zvezda je paradiral ob obali Cannesa, francoskega mesta, znanega po mednarodnem filmskem festivalu, pred očmi več tisoč turistov, ki ga kar niso mogli prenehati fotografirati. Stoječe ovacije je požel tudi na prepoznavnem Dunajskem trgu v Münchnu, eni najslavnejših lokacij tega bavarskega mesta s stalno malo tržnico in pivnico Hofbräuhaus. Živahni Calle Jorge Juan da Calle de Serrano, eno največjih urbanih razvedrilnih območij v Madridu, je preplavilo več kot sedem tisoč obiskovalcev; vse je kar bliskalo od bliskavic njihovih fotoaparatov in pametnih telefonov, ko so fotografirali avtomobil ter imenitno prizorišče, ustvarjeno za prikaz brezčasne italijanske ikone.

Vez med špansko prestolnico in ikono znamke Fiat je tako močna, da je bil Madrid izbran kot končna točka nove evropske turneje, ki se je zaključila 23. maja. Turneja je obiskala nekaj najprestižnejših mest Evrope: od Milana in Londona do Berlina in Pariza, in na koncu še Madrid. Zvezda potovanja je nepopisno privlačen model 500 Collezione, že trideseta posebna različica, predstavljena v zadnjih 11-ih letih. 500 Collezione je že na voljo v salonih znamke Fiat po Evropi. Fiat 500 je bil vedno tisti, ki postavlja smernice, hkrati pa ostaja zvest svojemu slogu, čeprav se je pojavljal v vrsti posebnih različic, ki so njegovo ime povezale z legendarnimi znamkami iz sveta mode, z luksuznimi jahtami, umetnostjo in s športom ter so bile ustvarjene za raziskovanje področij, ki so neobičajna za mestni avtomobil.

Fiat 500, ki je bil predstavljen leta 1957 in se je uveljavil kot simbol masovne motorizacije v Italiji, je oživel leta 2007, ko je bil premierno predstavljen nov model, ki je kmalu postal svetovni fenomen. To dokazuje več kot dva milijona prodanih avtomobilov v več kot 100 državah po svetu. Več kot 80 % primerkov je prodanih izven Italije in model 500 je prodajna uspešnica v svojem razredu v Evropi od leta 2013. V prvih štirih mesecih leta 2018 je bil model 500 vodilni na trgu v devetih državah (v Združenem kraljestvu, Španiji, Belgiji, Švici, na Portugalskem, v Avstriji, na Madžarskem, Hrvaškem in v Sloveniji) in med prvimi tremi še v sedmih (v Italiji, Nemčiji, Franciji, na Švedskem, Slovaškem, v Romuniji in Bolgariji). Model 500*, ki je v svojem enajstem letu, je tudi v prvih štirih mesecih leta 2018 z več kot 74.000 prodanimi primerki v Evropi presegel svoj rekord.

 

* Skupaj za različice Fiat 500 in Abarth 500.

Zadnje objave Fiat