Strinjam se z uporabo piškotkov

Novice

Tristo petinšestdeset Pand pozdravilo Pando Waze – to je nov rekord!

06 julij 2018

web_180625_Fiat_Panda-a-Pandino-2018_slider

  • Srečanje lastnikov vozil Fiat Panda v Pandinu je podrlo vse rekorde in postalo največji zbor modelov Panda na svetu.
  • Častna gostja je bila nova Panda Waze – prvi mestni avtomobil, ki ponosno nosi ime Waze in v aplikaciji Panda Uconnect vključuje aplikacijo za navigacijo Waze, ter model Panda, ki je bolj kot kdaj koli prej povezan z družbenimi omrežji.
  • Barvna ponudba vozil Fiat Panda, ki vključuje številne edinstvene različice, se je srečala pred gradom v Pandinu, kjer je 200 avtomobilov sestavilo napis »Panda Waze«.
  • Fiat Panda je zadnjih 14 let vseskozi najbolj prodajan mestni avtomobil v Evropi in je v Italiji trdno zasidran v vrhu.

Včeraj, 24. junija, je potekala druga ponovitev dogodka »Panda a Pandino« – mednarodnega srečanja lastnikov vozil Panda iz vse Evrope (Nemčije, Belgije, Španije, Italije, Združenega kraljestva in Avstrije). Ker si lahko vsakdo ne glede na narodnost in starost vsak dan izbere svojo Pando, se je v Pandinu zbralo 365 Pand, ki so porušile vse rekorde in oblikovale največje srečanje vozil Panda na svetu.

Častna gostja druge ponovitve dogodka je bila nova Panda Waze, ki ponuja boljšo povezavo z družbenimi omrežji kot kateri koli model Panda doslej, kar se ujema s tem dogodkom, ki je bil organiziran na družbenih omrežjih. Prvotna ideja je nastala kot šala leta 2017, ko je mlada lastnica modela Panda z juga Italije na Facebooku objavila, da se namerava s prijateljicami v majhnem avtomobilu – ki se v italijanščini priljubljeno imenuje »Pandino« – odpeljati v mesto z istim imenom na severu države. Ta objava se je razširila po družbenih omrežjih. Prvega dogodka 18. junija 2017 se je udeležilo več kot 200 preteklih in sedanjih avtomobilov Fiat Panda iz vse Italije.

Srečanje je potekalo pred gradom v Pandinu, osupljivo lovsko rezidenco družine Visonti, zgrajeno v sredini 14. stoletja, kjer je več kot 200 avtomobilov z barvnimi tablami uprizorilo napis »Panda Waze«, da bi pozdravili prihod novega modela Panda Waze.  Živahna procesija je nato zapustila grad in paradirala po 27-kilometrski poti skozi bližnja mesta in vasi: najprej skozi očarljivo vas Gradella z značilnimi rumenimi hišami, okrašenimi z rdečimi opekami, nato pa do območij Rivolta d’Adda in Spino d’Adda.

Grad v Pandinu se dviga nad območjem, kjer lahko najdemo tradicionalne lokalne izdelke, kot je sir Pandinella, in edinstveno sirarsko šolo Pandino, ustanovljeno leta 1954, z mlekarno, ki jo vodi šola. Na tem območju je tudi močna avtomobilska tradicija: le nekaj kilometrov od gradu je očarljiva vas Gradella, ki uradno spada med najočarljivejše vasice v Italiji in je k srcu prirasla tudi grofu Aymu Maggiju (1903–1961), enemu od ustanoviteljev legendarne dirke »Mille Miglia« leta 1927.

Uspeh modela Fiat Panda je neverjeten. Model že od leta 1980 na edinstven način uteleša bolj spontan in brezskrben pristop k vsakodnevni vožnji. Od prve predstavitve je bilo izdelanih neverjetnih 7,5 milijona primerkov. Nekaj ponosnih udeležencev dogodka je bilo tako posebnih, da so prejeli eno od enajstih nagrad organizatorjev. Nagrade so bile namenjene najbolje opremljeni Pandi, najstarejši Pandi, Pandi, ki se je pripeljala iz najbolj oddaljenega kraja, in najbolj nenavadni Pandi.  Izkupiček dogodka »Panda a Pandino 2018« bo organ Consulta dei Giovani, ki je dogodek organiziral skupaj z različnimi združenji in mestom Pandino, namenil za preureditev površin za prosti čas za družine in invalide.

Panda Waze je prvi mestni avtomobil, ki ponosno nosi ime Waze in v aplikaciji Panda Uconnect vključuje aplikacijo za navigacijo Waze, poleg tega pa ponuja boljšo povezavo z družbenimi omrežji kot kateri koli model Panda doslej, kar je popolnoma skladno s pristnim jedrom poslanstva tega Fiatovega modela: iskati najpametnejše rešitve, poenostavljati in izboljševati življenje za volanom ter biti dostopen vsem. Navsezadnje je model Fiat Panda vedno postavljal tehnološke rekorde v svojem segmentu. Poleg tega, da je bil model Panda prvi mestni avtomobil s štirikolesnim pogonom (1983), je bil prav tako prvi avtomobil v segmentu, nagrajen z nazivom »Avto leta« (2004), istega leta pa je bil prav tako prvi mestni avtomobil, ki se je povzpel na nadmorsko višino 5.200 metrov do baznega tabora na Everestu. Dolgemu nizu rekordov se je leta 2006 pridružil naslednji, ko je Fiat Panda postal prvi mestni avtomobil s pogonom na zemeljski plin z načrtovano serijsko proizvodnjo. Leta 2013 je postal prvi avtomobil v razredu s funkcijo avtonomnega zaviranja v mestu. Zdaj je še prvi mestni avtomobil, ki ponosno nosi ime Waze, saj funkcije te aplikacije združuje s svojim informacijsko-razvedrilnim sistemom.

To je zavidljiv seznam dosežkov, ki se odraža v enako zavidljivem prodajnem uspehu, za model, ki je skupaj z modelom Fiat 500 najbolje prodajani mestni avtomobil v Evropi od leta 2003.
Vodilni položaj se je potrdil tudi v prvi četrtini leta 2018, ko sta bila Fiat Panda in Fiat 500 na čelu svojih segmentov v Evropi z 29,1-odstotnim tržnim deležem. Avtomobil je trdno na prvem mestu v Italiji (z nekaj manj kot 40-odstotnim tržnim deležem) in Grčiji ter na prvih treh mestih v Španiji, na Portugalskem in v Avstriji.

Zadnje objave Fiat