Strinjam se z uporabo piškotkov

Novice

Zmagoslavje evropske turneje Fiata 500 na podelitvi nagrad NC Awards

14 junij 2018

web_170613_Fiat_500_MG_07

  • Projekt »Fiat 500 Forever Young Experience« je osvojil zlato odličje v kategorijah »Best Event« (najboljši dogodek) in »Best Guerrilla Marketing« (najboljše gverilsko trženje).
  • Žirijo je navdušila pristnost turneje v čast lanski 60. obletnici modela Fiat 500.
  • Turneja se je ustavila v Cannesu, Münchnu in Madridu, kjer je s statisti v kostumih, trgovinicami in starinskimi vozili Fiat 500 pričarala leto 1957.  
  • Projekt je doslej zbral 11 državnih in mednarodnih priznanj.

Svečano podelitev nagrad NC Awards so priredili prejšnji teden v gledališču Elfo Puccini v Milanu. Vsako leto se v žiriji, ki podeljuje te nagrade, ki jih je skupina izdajateljev ADC Group ustanovila v čast integriranega tržnega komuniciranja v Italiji, zberejo ključna imena svetov trženja in komuniciranja. Letos je projekt »Fiat 500 Forever Young Experience« osvojil prestižno zlato odličje v kategorijah »Best Event« (najboljši dogodek) in »Best Guerrilla Marketing« (najboljše gverilsko trženje).

Turneja je doslej zbrala 11 državnih in mednarodnih priznanj, vključno z zaželeno nagrado »GrandPrix 2018«.

Projekt, ki ga je zasnovala agencija Ideal, je poustvaril leto 1957 v treh mestih – Cannesu, Münchnu in Madridu, da bi proslavili 60. rojstni dan modela Fiat 500 in pričarali pristno potovanje skozi čas. Turneja je na vsaki etapi izpostavila lokalno kulturo izbranih lokacij. Zaključila se je v Madridu z osupljivim dogodkom, na katerem je skoraj sto igralcev in statistov sodelovalo pred očarljivo starinsko kuliso, ki je predstavljala italijansko odličnost v modi, hrani in oblikovanju, ter v klasičnih avtomobilih Fiat 500.

Nesporna zvezda projekta »The Fiat 500 Forever Young Experience« je bila posebna serija modela 500, posvečena njegovi 60. obletnici. Oštevilčena omejena serija je kot filmska zvezda paradirala ob obali Cannesa, francoskega mesta, znanega po mednarodnem filmskem festivalu, pred očmi več tisoč turistov, ki je kar niso mogli prenehati fotografirati. Stoječe ovacije je požela tudi na prepoznavnem Dunajskem trgu v Münchnu, eni najslavnejših lokacij tega bavarskega mesta s stalno manjšo tržnico in pivnico Hofbräuhaus. Živahni Calle Jorge Juan da Calle de Serrano, eno največjih urbanih razvedrilnih območij v Madridu, je preplavilo več kot sedem tisoč obiskovalcev; vse je kar bliskalo od bliskavic njihovih fotoaparatov in pametnih telefonov, ko so fotografirali avtomobil ter imenitno prizorišče, ustvarjeno za prikaz brezčasne italijanske ikone.

Tudi nova serija 500 Collezione je bila deležna toplega sprejema. Njena evropska turneja se je končala pred dnevi v Madridu, pred tem pa je obiskala Milano, London, Berlin in Pariz, te mednarodne prestolnice mode, sloga in umetnosti. Serija 500 Collezione, trinajsta posebna izdaja v zadnjih enajstih letih, se je predstavila na teh prestižnih modnih brveh. Fiat 500 je bil vedno tisti, ki postavlja smernice, hkrati pa ostaja zvest svojemu slogu, čeprav se je skozi leta pojavljal v različnih različicah. Njegovo ime je bilo povezano s številnimi legendarnimi znamkami iz sveta mode, luksuznih jaht, umetnosti in športa, ustvarjen pa je bil v široki paleti posebnih izdaj za raziskovanje področij, ki so neobičajna za mestni avtomobil. Prestižni izbor odlikuje številne poklone legendarnemu vozilu Fiat, na primer različici 500-60esimo in Anniversario, ki sta bili predstavljeni lani v čast 60. obletnici tega velikega malega avtomobila.

Fiat 500, ki je bil predstavljen leta 1957 in se je uveljavil kot simbol masovne motorizacije v Italiji, je oživel leta 2007, ko je bil premierno predstavljen nov model, ki je kmalu postal svetovni fenomen. To dokazuje več kot dva milijona prodanih avtomobilov v več kot 100 državah po svetu. Več kot 80 % primerkov je prodanih zunaj Italije in model 500 je prodajna uspešnica v svojem razredu v Evropi od leta 2013. V prvih štirih mesecih leta 2018 je bil model 500 vodilni na trgu v devetih državah (v Združenem kraljestvu, Španiji, Belgiji, Švici, na Portugalskem, v Avstriji, na Madžarskem, Hrvaškem in v Sloveniji) in med prvimi tremi še v sedmih (v Italiji, Nemčiji, Franciji, na Švedskem, Slovaškem, v Romuniji in Bolgariji). Model 500*, ki je v svojem enajstem letu, je tudi v prvih štirih mesecih leta 2018 z več kot 74.000 prodanimi primerki v Evropi presegel svoj rekord.

* Skupaj za različice Fiat 500 in Abarth 500.

Zadnje objave Fiat