OD
31.390 EUR*OD
36.417 EUR*OD
35.932 EUR*OD
14.990 EUR*OD
16.868 EUR*OD
18.990 EUR*OD
13.190 EUR* ODKRIJTE VEČ KONFIGURATOR CENIKOD
18.990 EUR* ODKRIJTE VEČ Konfigurator CENIK
Na zgornjem levem delu plakata, je avtor vnesel majhen pergament, ki je vseboval ime podjetja.
Ta zelo dovršen dizajn je sčasoma postal prvi fiatov logotip.
Fiat se je odločil uporabiti primeren logotip na svojih vozilih: majhna zloščena bronasta ploščica na sredini, kjer se je pojavilo ime Fiat, s tipičnimi črkami, ki so ostale praktično nespremenjene do današnjega dne.
Logotip je postal okrogel, z imenom Fiat v rdeči barvi na beli podlagi. Stilizirane lovorike okoli kroga so bile mišljene za obeležitev prve fiatove zmagovalne udeležbe na avtomobilskih dirkah.
Pravokotni dizajn se je pojavil kot ščit, ki se je veliko bolj podal na velike hladilnike novih vozil.
Z rahlimi variacijami, se je logotip uporabljal na fiatovih vozilih vse do leta 1968.
Oblikovan je bil logotip, ki je bil sestavljen iz štirih modrih rombov; postal je prepoznaven element celotne skupine Fiat.
100. obletnica znamke Fiat je bila obeležena z novim logotipom, ki se je po dizajnu zgledoval po logotipu iz 20 let prejšnjega stoletja.
Izbrana je bila verzija z modrim ozadjem, kromom in stiliziranimi lovorikami v krogu.
Po osmih osvojenih nagradah za Avto leta – najbolj zaželena nagrada v avtomobilskem svetu – se je fiatov logotip spremenil.
Na eni strani je nov logotip ohranil rdečo barvo in obliko ščita tipično za fiatova vozila do 60 let prejšnjega stoletja, po drugi strani pa vsebuje formalne, tridimenzionalne karakteristike glede oblike in barve, ki se navezujejo na moderno tehnologijo, italijanski dizajn, dinamiko in individualizem.