Skip to content Skip to navigation
03-03-2022

Električni Fiat 500 osvojil naziv "City Car 2022" na podelitvi nagrad GQ Car Awards

Električni Fiat 500 osvojil naziv "City Car 2022" na podelitvi nagrad GQ Car Awards

Moška lifestyle revija GQ je električni Fiat 500 izbrala za mestni avtomobil leta 2022. Naziv “City Car 2022” je osvojil zaradi svojega sloga in zmogljivosti. Ikona znamke Fiat je do danes osvojila 25 mednarodnih nagrad, od tega 14 samo v Združenem kraljestvu.

Na podelitvi nagrad GQ Car Awards 2022 je bil električni 500, zaradi svojih izjemnih zmogljivosti in brezčasnega sloga, proglašen za mestni avto leta. Na štirinajstem izboru, ki ga organizira GQ, prestižna revija za moške s slogom, so spremenili merila ocenjevanja in poseben poudarek dali električnim vozilom.

Ikona znamke Fiat, simbol italijanske ustvarjalnosti in talenta, je žirijo navdušil z  brezčasnim slogom in inovativnim pogonskim sklopom, ki zagotavlja trajnost in učinkovitost. Vse je podprto z legendarno zgodovino: že od leta 1957 ta simbol Made in Italy in Dolce Vita še naprej spremlja družbene in kulturne spremembe Evrope. In danes, glede na vse bolj zeleno mobilnost, je električni 500 popoln, cenovno ugoden odgovor za tiste, ki so pozorni tako na okoljska vprašanja kot na sodoben, značilen slog.

Nagrada, ki jo je električni 500 prejel na podelitvi GQ Car Awards, je že njegova 25. mednarodna nagrada. Samo v Združenem kraljestvu jih je doslej osvojil 14, med njimi “Car of the Year and Best Small Electric Car”, ki ga je leta 2020 podelil Driving Electric, “Best City Car” (podelil Auto Express) in “Best Small Electric Car for the City and Best Convertible for Value 2022”, ki mu ga je podelil What Car?.

Poleg teh prestižnih priznanj je prejel tudi nagrado “Best Design 2020” nemške revije Auto Motor und Sport in “Best Design Concept” na podelitvi mednarodnih nagrad “Red Dot Design Awards”.

Duh električnega 500 odlično predstavlja oglasna kampanja “Spark Something Beautiful”, pripravljena za Združeno kraljestvo. Spot je bil narejen v sodelovanju z Jacobom Collierjem, z grammyjem petkrat nagrajenim britanskim glasbenikom in skladateljem, ter Universal Music Group for Brands, za ozaveščanje in cenjenje naravnih lepot sveta. Slogan kampanje izhaja iz zabavne vožnje z električnim 500 in občutka ponovne povezanosti z zunanjim svetom, ki ga krepi tihi električni motor.

Ostale novice